kolmapäev, detsember 23, 2009

Kanandeeringus!

'Et siis mikro-aruandlus teekonnast Pärnu -Vancouver (loe: [vänkuuver]).
1. Pühapäeva õhtul saime teada, et Karl ei saa autoga meid ära viia kuna oli miski äärekivi vastu rooli või midagi säärast kõveraks sõitnud.

2. Saavutasime kokkulepped Helveri ja Meelisega: Helver viis meid Tallinnasse ja Meelis sealt edasi sadamasse (tänks mehed!)

3. Laevasõit Helsingisse olimeeldiv: Saamuel avastas sooja suhte pallimerea ja meie avastasime soojad suhted buffe-lauaga.

4. Ööbimine laevas - Saamuel korraldas ehteestlasliku öölaulupeo - naaberkajuti eestlased röökisid:"Jäävait!" - Saamuel ei jäänd vait. Naaberkajuti eestlased jäid - 1:0 meie kasuks.

5. Hommikul kella 7.00 laevast minekut Vantaa lennujaama

6. Lennujaams oleme varakult kohal et chek-inn ära teha - tuleb teha elektroonselt ja ise. Tšekkimine sujub kenasti kuni... Saamueli passini, siis teatab masine, et ei aha tööd teha..... ja nii kümme korda järjest - selle ajaga saabuvad ka teised Amsterdami reisijad ja saba kasvab meeletult. Lõpuks sebisin appi ühe KLM näitsiku, kes tegi check-inni ära. Kohvrid (2tk)pagasisse ja lendu ootama.

7. Amsterdami lend hilines mingi tühised 2 tundi. Hilinemise põhjuseks Kesk-Euroopa talvine supervaenlane nr 1 - lumi. Meile on see he a sõnum - pasiimisaeg Amsterdami lennujaamas kahaneb.

8. Lend sujub hästi Saamuel peaaegu ei "laualgi" lõpupoole hakkas pisut igav, kuid saab hakkama.

9. Amsterdamis paar tundi passimist ja siis lennukile, mis taaskord hilineb, kuid seekordne hilinemine on köömes võrreldes sellega, mis mujla Euroopas toimub, kus lennud jäävad ära ja inimesed pääsevad edsi reisima päevade pärast.

10. Ülelend on võrratu. Ruumi lennukis päris OK. Pluss korralikult süüa ja lõputult juua (kokakoola, mahl ja sprait meie puhul - et keegi ei hakkaks ette kujutama midagi, mida ei peaks ette kujutama ;) ). sattusime õrvuti istuma ühe Belgia-ekvadori emaga, kellel Saamueliga ühevanune poeg Theo (tlk: Jumala oma). Sobisid hästi. Loomulikult oi meeldivaks võimaluseks personaalsed ekraanid, kust sai vaadata filme, lennureisi või mängida (vaatasin Jääaeg 3, alustasin Soloisti ja Üles vaatamist). HB ja poiss magasid lennukis, ise jäin tukkuma ü pool tundi enne maandumist.

11. Saabume Vancouverisse, meeletu saba tollis, pool tundi kohvrite ootamist ja kohtumine Alari, Katrini ja Peteriga.

12. Kuna kell on kuskil 19.00 paiku (kohalik aeg), siis sööme koos õhtust, käime veel poes jäätist toomas.

13. Magama läheme kuskil kell 22 paiku.

14. Hommikul vaatavad aknast vastu mäed - kena värk.

1 kommentaar:

km ütles ...

Nautige! Vancouver on vorratu linn!