teisipäev, veebruar 09, 2010

märkasid?



Millal sa märkasid, et inimesed su ümber ei rõõmusta sind enam?

Millal sa märkasid, et oled muutunud mõõdupuuks? Ses mõttes, et annad hindeid ja hinnanguid teise elu kohta enda elust lätuvalt.
Ta on hea õpilane. Miks? Sest ta õpib sama hästi või paremini kui mina.
Ta on vaga. Miks? Sest ta palvetab/loeb Piiblit/paastub/ülistab samapalju või rohkem kui mina.
Ja-nii-edasi....

Jeesus ütles: "Ärge mõistke kohut, et teie üle ei mõistetaks kohut" (Mt 7:1)

Millega peaks mind mõõdetama, kui ma ise olen mõõdupuu? Mille põhjal otsustada, et minu vaekausid on õiglased?

2 kommentaari:

roosiõis ütles ...

Nii lihtne on teise eest elada, mõelda ja tunda!!! oma nahk ihule kõige lähemal.
kuskohast sa tead, et just sinu mõõdupuu on õige ja täpne!
sellised mõtted hüppasid minuti jooksul.

marii ütles ...

touché!