neljapäev, aprill 29, 2010

meie igapäevane....



Peale käiku Tšehhi, olen avastanud ennast taas ja taas mõttelt, et kogudus ei ole pühapäevane kokkusaamine. See on tore, vajalik ja OK. Kogudus ja jumalateenistus on midagi sootuks teistsugust. Eile hooldushaiglas jõudis see veelgi tugevamalt minuni või siis minusse.

Käia pühapäevast-pühapäevasse jumalateenistusel on OK (loomulikult ka rutiinne), kuid vaja on enamat. Jumalateenistus on igalpool, kus ma olen ja mida ma teen. Ma jutlustan alati - minu, sõnad, teod, mõtted ja nende sümbioos on igapäevane ja - hetkeline jutlus endale või teistele.


3 kommentaari:

ritsik ütles ...

kuidas sinul eile haiglas läks? mul oli väga tore aeg :)

risto ütles ...

Oi, mul oli erakordne! Sain kahe ehega rääkida, ligesin Piiblit ja palvetasin + veel üks 90-ne memmeke ja lisaks veel Lonni! Vägev oli

Albert Marginal ütles ...

Feissbuuk hakkab selles blogis postitusi röövima, mulle tundub :D