esmaspäev, oktoober 22, 2007

kättemaks!











täna olen kättemaksuhimuline
maksan kätte ja tagasi
mitte pangale ega isale
mitte sellepärast, et oleksin miskit ülimat kurjust kohanud
või et tahaks ilusat maailma kurjemaks kohaks muuta
täna maksan kätte õpilastele
tööga
arvestustööga
tegin raskema töö kui tavaliselt
vaatamata sellele, et nad on kenasti lauale toonud
kohvi ja
suhkurt ja
pulgakommi ja
kaks suhkrukringlit ja
pleiboi ajakirja (roosa sildiga "POISTELT")
ma ei taha neid hellitad
sest ka nemad mind ei hellitanud
mitte et ma erikohtlemiks ootaks
kuid kord võiks ju tunnis olla
paratamatult saavad lüüa ka tublid
või siis need, kes olid vait
ja tahtsid õppida
sel aastal
üle pika aja vast
siin koolis
pshg-s
on mul vaenlasi rohkem kui sõpru
nii oleks hea mõelda
kuid õpetajad ja õpilased
polegi alati
teab mis sõbrad
nad täidavad oma kohust
mina ka, mina ka

kättemaks pole magus
see on väsitav ja kurnav
tühi tunne

2 kommentaari:

m2rtsaar ütles ...

väga kõva postitus.

risto ütles ...

ooo