teisipäev, november 06, 2007

juhi???? nimepäev


Täna teatas koolis üks viienda klassi poiss, et täna on Adolf Hitleri nimepäev ja et Hitler oli üks lahe mees. Siiralt. Ei mingi paatose ega muu säärasega. Eks kodus ole vist õpetatud nii.
Huvitav....

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

viiendas klassis on selline asi lahe. mäletan, et olin ise sarnane: igas arvutimängus, kus oli võimalik asusin ikka esmalt Teljeriikide poolele.

Tegelikult oli igal pool, kus võimalik vaja alati olla see paha/kuri/õel tegelene, sest see oli lahe.

Seega ma väga mures ei oleks. Peaasi, et see ikka mööda läheks.

risto ütles ...

Mul eneselgi see tuttav tunne. Ainult selle vahega, et kui sõda mängisime (oli ju veel nõuka aeg), siis kiiremad ja popimad poisid olid punaarmeelased (sest nemad ju võitsid sõja), mina seevastu olin pidevalt "sakslane". See vist aitba ka määratleda minu tollast populaarsust sõprade seas. ;)

m2rtsaar ütles ...

täna hommikul istusin sünnikodus venna sünnipäevalauas. siis äkki tuleb kass kintsu kõrvale ja hakkab kräunuma.

siis tekib pähe auk. mis ta nimi on?

musta värvi, üks kõrv katki puretud. umbes 7 aastat vana loom. minu enda isiklik. kunagi kingiti.

siis tuli meelde. "Adolf on ta nimi," sedastasin ma fakti ja mõtlesin miks ma küll omal ajal talle selle nime panin.

poiste värk.

ritsik ütles ...

Ma lugesin Su k�ttemaksu-postitust ja imestasin siiralt: Sinul ja vaenlasi rohkem kui s�pru?
Mu 1 s�branna just �tles, kuidas tema tuttavad r�givad KUI lahe �ps RT on :)))
Kas Sa pidasid viienda klassi poisile ka veikese loengu Hitleri olemusest ja ideoloogiast?

risto ütles ...

Sucu rääkisime. Rääksime mõningais t faktidest - et tore mees oli ta ju paljude sakslaste jaoks - kaotas üldise tööpuudse, teisalt tema ideoloogiast lähtuvalt hukati miljonneid. Et tasuks mõelda, millest lähtuvalt ta tore on.