esmaspäev, detsember 03, 2007

ma pole rahul...

esmalt - kaotasin fotoka mälukaardi ära
teisalt - korteri remont venib
kolmaks - Venemaal putinlased võimutsevad
neljaks - sünnipäev ligineb ja maite mida teha
viieks - et selliste tühiste asjade pärast ma rahulolematu olen, sest olen peagi saamas isaks ja see on suurim võimalik rõem. Voh!

2 kommentaari:

Andres Adamson ütles ...

esmalt - ära muretse, võin sulle vajadusel gigase laenata. kui pildid läksid siis mis seal ikka. Või toob rahulolematus need tagasi??
teisalt - no ja siis? mul venib näiteks mingi 6 või 7 aastat juba. Ega elu seisma seepärast jää. Koli parem juba sisse :-)
kolmaks - tahad sa sellest rääkida?
neljaks-tee pidu. ega sa muud eriti teha ei saagi
viieks-lõpp hea kõik hea, teadvustamine on probleemide lahenemise algus ;-)

Päikest,
Andres Kaaskannataja

risto ütles ...

Leidsin mälukaardi ülesse!