laupäev, detsember 29, 2007

poerõõmud


Täna, ostes Pärnus Selverist HB-ga oma igapäevast leiba, avastasin kassalindile tooteid ladudes et minu ees on järjekorras kaks Sütvaka õpilast. Üks poistest oli ka viisaks, ütleski tere. Kuid huvitav oli see, et ilma igatsugu valehäbita olid härrad nõuks enestele osta mõned õlled ja ühe Viru Valge. Koos nendega oli ka mingi tibi, vist neist vanem, ju taheti tibi dokumentidega joogid ära osta. Asi muutus huvitavaks kui müüa nõudis kõigi kolme dokumente näha, siis jäi miskipärat kaup katki ja noored kiirustasid poest välja. Tubli, ütlesin mõttes müüale. Eks ole ju tegelikult lihtsam võtta kui järjekordset JOKK olukorda, tibil dokument korras, mis see minu asi, mis poiste vanus on. Võib-olla kartis, et tegu on kontrolliga, kuid võib-olla temas eneses oli miskisugune "ärkamine" või "äratundmine", et see on lihtsalt jama ja ei lase sellel juhtuda. Huvitav igatahes.
Muidugi said nad mingis järgmises poes oma värgi kätte ja imevad nüüd miskis seltskonnas seda. Eks ole seda isegi ju mingis eluetapis tehtud.
Enam pani mõtlema õpilaste ükskõiksus õpetaja juuresolekust.

2 kommentaari:

Albert Marginal ütles ...

No nende alaealiste alkoholi pruukimine oli nii ehk nii vale. Kuid paratamatus on see, et siuke etapp on kõigi elus. Kuid omast kogemusest mäletan ma sarnastest hetkedest seda, et suhteliselt kindlasti noored kangestusid. Ja kuna kassast oleks veider olnud kuhugile peitu joosta, otsustasid nad selle tehingu siiski ära teha. Ma olen suhteliselt kindel, et nad põdesid tegelikult päris palju nii siis kui ka hiljem.

risto ütles ...

Ma arvan ka ise nii. Ega ei tahagi olla miski moraalitseja, lihtsalt on huvitav vaadata kuidas inimesed käituvad sellistes olukordades. Eks ole ka sedasi olnud iseendaga, et teed asju, mis ei kuulu õige käitumise hulka ja teed seda kogemata selliste inimeste silme all, kes seda mitte ei peaks nägema, siis on ikke küll sitt olla.