teisipäev, aprill 22, 2008

toimuvast

Homme saab nädal uues kodus elatud. Ei saa veel aru, et see meie kodu on. Kuid eks harjumine enda sauna ja mõnusa köögi ja hea loodusega võtab aega. Olulisem siiski see, et oleme nüüd HB-ga lahingvalmiduses nr 1. Sest ämmaemand (on alles ametinimi) kuulutas eilsest alates meid sünnitusvalmiks. Ootame.
Kui katsun HB kõhtu, siis põtkib mehike veidrates kohtades. Mul on tekkinud kahtlus, et äkki on seal sees lapsi mitmuses. Kuid eks näis.
Täna avastasin, et mul on ligi 100 õpilaste tööd parandada. Öäk!
Sain hiljuti taaskordse meeldetuletuse Peebult, et pean Tartusse kolima. See on ikke hea, kui keegi tegeleb mu elu suhtes selguse otsimise ja planeerimisega. Ei ole vist palju inimesi Eestis, kellele poole sellise sõnumiga üks tuntumaid ja karismaatilisemaid pastoreid pöördub.
Lihtne on mugavustesse takerduda, kuid see on vaid vahend paremaks eluks kuid mitte elu eesmärk. Sellest olen nüüd küll hakanud aru saama.
Ahjaa, eile sadas meil ukse taha Karin (Tikk) ja andis meiel miski ümbriku. Sees oli CD ja raha (üle 700 krooni), selgus, et koguduse inimesed olid teinud miski kihlveo meie sissekolimise tähtaegade üle. Kui pakutud tähtaeg möödus, pidi oma panuse ühiskassase panema. Kui mäng läbi, siis anti raha meiel. Üllatus suur! Müts maha teie ees, mu sõbrad!

4 kommentaari:

marii ütles ...

ehhee..oleks seda teadnud, oleks natuke veel oodanud jah:D

roosiõis ütles ...

ära mind nüüd hulluks pea,,kuid täna öösel nägin teid HBga unes ja seal öeldi, et 6päeva veel.-...
nii et siis järgmine esmaspäev??äkki.
Lahe kogudus teil :)!

Kata Lige ütles ...

MINA VÕITSIN KIHLVEO! Ühe päevaga - ma pakkusin 17. aprill. Spets, kas pole? Ja see oli viimane kuupäev, mis üldse pakuti... müahahhahaa. Vähemalt minu raha jäi alles.

risto ütles ...

viimane kuupäev oli 26 september (Paul)