kolmapäev, mai 21, 2008

arenguvestlemised



eile võeti mind siis ühes koolis vaibal - arenguvestluse sildi all. kui ma ei tunneks isiklikult seda, kena inimest, kes arenguvestluste koolidesse tooja on, siis teeks miskit hirmsat tema suunas. no ei meeldi mulle see mullitamine. kuidas on läinud jms. tavaliselt on läinud. piinlik on kah istuda ja ennast analüüsida enda kaastuttavate ees. vahest mõnedele säärane enesetorkimine meeldib, mulle mitte. sai siis maha öeldud, et järgmine õppeaasta võib olla mul viimane koolisüsteemis. mõtet olen juba paar aastat mõlgutand, nüüd sai siis see varbaliseeritud.
võtsime HB-ga väikese mähkmemäärija ja jalutasime lähedalasuval uusarendusel. seletasime, et vaja teha elus neid asju, milles oleks tähendus ka enese jaoks. erinevad eluvaldkonnad peaks olema tähendusega kaetud või siis sellest juhinduvad.
koolitöös leian tähendust pigem gümnaasiumiastmes. seal saab arutleda, vaielda, kuulataka mõnda Arvamust. põhikool on selline veider staadium.
täna on järgmises koolis arenguvestlus - O Happy Day!

Kommentaare ei ole: