kolmapäev, jaanuar 23, 2008

sain kirja



sain kirja jah. Noore sõbra, tuttava ja kunagise õpilase käest. Hedi-Liis nimi.
kiri nii oli soe ja siiras, et hakkas tunduma, et kool polegi nii kehv koht töötamiseks. Tegelt polegi, lihtsalt väsimust esineb selle suhtes. Kuid tühja sellest. Ma sain kirja! See loeb.
Aitäh Sulle Hedi

Tegelt tänud ka sulle Mats ja Heiko aeg-ajalt mu blogi kommenteerimast. Eks mingil moel oleme jaganud sama aega ja ruumi, kõllap see mingis dimensioonis ka miskit maksab.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tead Risto, ma ikka tulen ka kapist välja ja ütlen tere :)
Kaua ma siin salaja piilun :D

Ehk tunned ära :D

Anonüümne ütles ...

maksab. ikka maksab.

Albert Marginal ütles ...

Mulle on alati su mõtteavaldused meeldinud ;)

roosiõis ütles ...

Prr.. su blogg on mõjuv,
hea piilukoht ja kui elavalt nii palju ei kohta on hea virtuaalseltki natuke kursis olla..