neljapäev, märts 13, 2008

Kapist välja


On huvitav mis kõik võib kapist välja ronida. Näiteks luukered või siis inimese sooline käitumine või antikäitumine. Minul tuleb tavaliselt kapist välja entroopia jäänukid ehk siis pisut sassis ja kortsus riided, poolikud sokipaarid ja ammu unustatud rõivasvara või muud säärast.
Luukeredega on asi mul kehvasti, kui surnud kärbseid mitte sisse lugeda, siis neid pole.
Muidugi olen ka mina homo sexualis - täiesti sooline inimene/mees. Sootunnused kõik kenasti küljes ja habegi lõua all tõendamas, et jah seesinane inemine teie mees tõepoolest on mees. Seksi (enda naisega) armastan kah. Seega mees nagu muiste.
Kuid kappi võib ka sisse minna - nagu Narnia-lugudes - lapsed lähevad kappi ja avastavad sealt hoopis teise ja mõnevõrra reaalsema maailma Aslani-maailma. Selles kapis tahan ja püüan ka mina elada. Pidev suhtestumine Aslani prototüübiga käib sinna juurde. Pisut loid olen selles, kuid põnev on küll. Pärast seda on tõepoolest hea kapist välja tulla, olla teine ja veel tõelisem inime ja elada enda elu tõelisemalt kui seni.

Kommentaare ei ole: