reede, märts 28, 2008

surm ligineb


Täna nägi mu naine varahommikul nägemuse (tal läks vara uni ära 3.30 paiku). Nimelt nägi ta mind kirstus surnuna ja kuulis kedagi ütlevat "Varsti".
Mida ma nüüd selle teadmisega pean edasi tegema? Eks edasi elama...

11 kommentaari:

m2rtsaar ütles ...

oi elu.

risto ütles ...

elu on ilus

roosiõis ütles ...

sünd ja surm on seotud,,,,
varsti on teil ju sündi oodata. Ehk osake sind uues kombinatsioonis! ja usu mind siis saad tähelepanu ikka kordi vähem, kui praegu...nii et eDU!
Ps! kui minu unenäod kõik täpselt nii täituksid nagu ma neid näen, siis oleks ikka maailm üks kiiksuga koht!

tegelt esmalt seda posti lugedes võttis õõnsaks seest....

risto ütles ...

nojah. HB ei maganud siis. Oli täiesti ärkvel ja vaatas mind. Aga eks su mõte on ka õige.

ritsik ütles ...

Ma pakuks, et vana Ristot varsti enam ei ole. Tuleb selline uus, lapsevankrit lükkav, veel õndsamalt naeratavam ja rahulolevam Risto :)

risto ütles ...

seegi meeldiv mõte

Anonüümne ütles ...

Tänud elu "väikestele surmadele"! Kuidas muidu areneda saaksime? Olen ise korduvalt surnud (ja muidugi sellele loomulikuna järgnev) ja kui see möödas on, oled selle kogemusega kindlasti rahul.
Küsimus on selles, millise uue elu endale pärast "surma" lood. Mis?

risto ütles ...

mida mõtled "väikeste surmade" all?

Andres Adamson ütles ...

Jou!
Kõik eelöeldu ka tõsi, väikesed surmad ja värk...
aga vanarahvas ütles, et surnut unes näha tähendab et ilm läheb külmaks. Läks ju lumeks küll. Või oli siis juba käes?

Anonüümne ütles ...

võib-olla mingi osa Sinust surebki, isa osa sünnib asemele. kindlasti ei ole see negatiivne, lihtsalt muutus. rakud surevad ja sünnivad meis kogu aeg :-)

Anonüümne ütles ...

võib-olla mingi osa Sinust surebki, isa osa sünnib asemele. kindlasti ei ole see negatiivne, lihtsalt muutus. rakud surevad ja sünnivad meis kogu aeg :-)