pühapäev, september 21, 2008

ermole

Ma pole varem otseselt kellelegi postitust enda bloginduses pühendanud. Mõnda teist olen puudutand sevamisi või rohkem, kuid sel juhul olete olnud rekvisiitideks mu mõtetele. Mõned teist olen miskipärast jätnud täitsa serva peale ripakile, enese teadvusesse. Paratamatult egoistlik, kuid see on minu blogi ja minu maailm.
HB pidas enda sünnipäeva. Täitsa ilus kukkus välja. Külalisi tuli kõiksugu parameetrite ja sugulusastmetega. Nende seas ka Ermo. Ermost pole ma midagi rääkinud.
Sina, Ermo, oled üks mu blogi lugejatest. Ma ei teadnudki seda. Ikka on tore teada, et keegi mu mõtteid loeb.
Tegelikult tahan ka sinu mõtteid lugeda. Ja teiste sõprade-tuttavate mõtteid.
Tegelikult on tähtis teada mida üks või teine mõtleb ja /või arvab.
Sotsiaalne loom ja karjainstikt ütleb mõni Mõtleja. Ja mis siis. Las mul läheb korda ja las sul läheb korda, mis mul läheb korda.
Vot nii Ermo.

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Kui ma ise ka sellele ei vastaks, siis miks seda peatükki vaja. Eks netilooma saabudes hakkan ka oma blogi pidama, ja siis luban, et esimese peatüki pühendan sulle, et saaksite (sina ja minu teised sõbrad/tuttavdad) minust paremini aru.
Oli meeldiv naha et oled sõnapidaja.