laupäev, detsember 13, 2008

äi leia üles



Lugesin Raua raamatu läbi - see lõppes enamvähem seal kus mina enamvähem alustasin. Mitte sellist umbjoobes eksistentsi vaid olemist punk-identiteediga.
Mõtlesin, et oleks kena mõned noorusaegsed tagistatud pildid ülesse. Aga ülesse ei leia neid. On alles lugu. See eest leidsin posu piinlikke pilte. Neid ma küll siia ei riputa. Piinlik on.
Ma olin selline maa-punkar. Oli tagi, olid needid, olid soditud NL armee vormipintsakud, ketid ja rotid. Kuid olime rohkem omavahel koos, kuulasime punki (Generaator M, Kulo, J.M.K.E) jõime mõned asjad ja olime kohapeal kuumad.
Kord Rapla raudtejaamas olles (mis oli meie lemmik pesitsuspaik Rapla pungid veetsid aega tollases Sides st. postkontoris) läks meil kõht tühjaks. Kuna paremat mõtet ei tuld, siis istusime rongile, sõitsime jänestena Tallinna, läksime pelmeenibaari, ostsime kamba peale kopikate eest pelmeene, sõime ära ja siis tulime tagasi. Vot nii punk olin!

4 kommentaari:

roosiõis ütles ...

:)
sinu pungiajast on meeles, et varjasid oma tagi hoolega. viskasid aknast välja ja siis läksid nagu õigemees kunagi uksest ja salaja, siis kuskil metsavahel ajasid tagi selga, et vanemad teada ei saaks sinu´´punk´´ olemisest või see, kui sul sünnipäev oli ja pungid sulle mingi A2 formaadis kaardi tegid ja täismaalitud telliskivid kinkisid :))
Ja pealuu, mis kodus kapi peal elutses..
ja rott ka loomulikult (rahu tema põrmule)!!!
nii paistis minu jaoks see sinu punk olemine võibolla ka kõrva augustamine ka.(võid ka kommentaari kustuda, tahtsin heietada :)sau

risto ütles ...

väga ilus ja aus ülesse tunnistamine õe poolt

Albert Marginal ütles ...

Tänapäeval on legaalne termin selle tüübi kohta mida sa esindasid - agro-punk(ar) :)

risto ütles ...

olin agro-punk :) lõbus teada